Det autentiske menneske - en forskers bekendelser

Jeg er ph.d.-studerende i historie. Mit job er derfor at afdække de forrygende eksistenser, der har påvirket det samfund, som vi er en del af. Denne blog vil blive dedikeret til at hylde disse eksistenser... og at fortælle upassende jokes.

Name:
Location: Århus, Denmark

Thursday, October 11, 2007

Rejsedagbog fra Jerusalem (kapitel 1)

Hej alle jer dejlige mennesker derhjemme i lille Danmark.

I oejeblikket sidder jeg og Anders i lufthavnen i Prag og har trods den lange ventetid endnu ikke mistet modet. Paa enhver taenkelig maade ser vi frem til vores moede med Den Hellige Stad og alt, hvad den har at byde paa. Endnu er ingen vinger knaekket, og ingen naesehjul faldet af, saa det er bare totalt tingeling, men man ved jo ikke, hvad der kan gaa hen at ske... ej, det er bare gas, mor. Egentlig sker der ikke saerlig meget paa turen indtil nu, udover at lynlaasen i mors taske har sat sig fast, at jeg konstant lider af den tvangstanke, at jeg mangler noget, og i oevrigt kigger Anders hele tiden efter tjekkiske damer i stewardesse-outfit, men problemer har der egentlig ikke vaeret mange af. Lad os haabe, det holder.

Til mor og far: Vi haaber ikke, at I er saa nervoese for os, at I helt glemmer at se frem til jeres egen forrygende tur til Prag. Vi er her selv i oejeblikket, og her er nu egentlig meget hyggeligt, og vi er endda kun i lufthavnen.

Til Stine: Jeg savner dig meget, selvom vi knapt nok har vaeret vaek fra hinanden. Hyg dig, snuske!

Vi haaber meget, at I trods den lidt kedelige rapportering indtil videre fortsat vil foelge vores faerd mod og i Det Hellige Land - en tur, der har potentiale til at blive helt fortrinligt kanon, og der skal ogsaa nok komme en masse sjove billeder ud af det.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej Drenge (ja, ja "mænd", jeg ved det godt)!
Det er dejligt at høre, at I er kommet godt til Prag, og at alt er fint ind til videre. Jeg glæder mig til at følge med i jeres oplevelser i det hellige land, mens jeg knokler løs på hospitalet.
-Stine

11:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej! Dejligt at høre fra jer! Vi er i fuld gang med at pakke og glæder os til turen. Vi glæder os også til at høre om jeres videre færd. Anders, din ny telefon er kommet. Det skulle være den rigtige denne gang. Den har i hvert fald en rød-orange bagside. Vi har tilladt os at åbne pakken for at sikre os. Hav det godt!
Knus far og mor, Niels og Ivan

4:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

bfnyvkj vam qlewz foot fetish

bzial!

jcbfc cahjeq daf hot asian girls

1:18 PM  

Post a Comment

<< Home