Det autentiske menneske - en forskers bekendelser

Jeg er ph.d.-studerende i historie. Mit job er derfor at afdække de forrygende eksistenser, der har påvirket det samfund, som vi er en del af. Denne blog vil blive dedikeret til at hylde disse eksistenser... og at fortælle upassende jokes.

Name:
Location: Århus, Denmark

Thursday, October 11, 2007

Rejsedagbog fra Jerusalem (pilot)

Hej alle jer trofaste læsere af min blog eller mine forældre eller min kæreste.

Min lillebror og jeg tager, som en del af jer nok ved, i dag - d. 11. oktober 2007 - afsted til Jerusalem. Vi ser meget frem til den fantastiske tur, og fordi vi har erfaret, at der er mange, der har en vis interesse i, at vi ikke går hen og får tropesygdomme eller bliver sprængt i luften vil vi så ofte som muligt holde jer orienteret om vores oplevelser i Den Hellige Stad. Vi håber meget, at vi får en god tur og håber ligeledes også på, at I allesammen vil læse på bloggen og glædes ved vores forhåbentlige fantastiske oplevelser.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home